officecenter

ساخت وبلاگ

هر فرد یا شرکتی که در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت می کند، به خوبی می داند که یکی از مراحل مهم در این کار، ترخیص کالا از گمرک می باشد. یکی از موارد مهم در ترخیص کالا از گمرک، اخذ مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه با توجه به نوع کالا می باشد. سپس به شعب مختلف گمرک مراجعه نموده و برای ترخیص کالای  خود اقدام کنید. امروزه در صنعت با توجه به کاربرد لوازم صنعتی  ، تجار استقبال زیادی ازوسایل صنعتی و خصوصا  ترخیص شیرآلات صنعتی و ترخیص فن صنعتی از گمرک کرده اند. اگر قصد ترخیص این کالاها  از گمرک را دارید و به دنبال شرکت بازرگانی موفق در زمینه ترخیص کالا هستید، با مشاوران پیشرو ساعی پارسه تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن کالای خود را آزاد کنید.

اولین مرحله در ترخیص کالا مربوط به تکمیل اظهارنامه  واردات  و ثبت اطلاعات در سیستم گمرک کشور است. دومین مرحله از  فرایند ترخیص کالا، به احراز هویت و اظهارکالا اختصاص دارد. سپس ارزیابی و کنترل کالا صورت می گیرد و مجوزهای لازم اخذ می شوند. در مرحله بعد کارشناس سرویس به بررسی تعرفه و تطبیق کالا با اسناد می پردازد. پس از اینکه مبلغ پرداختی از سوی گمرک مشخص گردید، صاحب کالا هزینه را به صورت فیش نقدی به حساب گمرک واریز می کند. سپس فیش پرداخت را گرفته و پروانه سبز گمرکی برای وی صادر می شود. پس از پایان تشریفات کار گمرک مجوز بارگیری را صادر می کند.

در طی مراحل ثبت سفارش و آزاد سازی کالا باید اسناد و مدارک لازم جهت ترخیص کالا  از گمرک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهار شود. 

یکی از گمرک های پر رفت و آمد در کشور، گمرک بازرگان می باشد.این گمرک محل تردد و رفت آمد کامیون ها و تاجران زیادی است. گروه پیشروه ساعی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک بازرگان می باشد.

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : ترخیص کالا از گمرک بازرگان, ترخیص شیرآلات صنعتی, ترخیص فن صنعتی از گمرک, نویسنده : navak officecenter بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 26 / 12 ساعت: 21:29